10 מעולה
|
אני רוצה לגיד תודה לשירלי היא אישה מעדימה❤️🙏 |
איזבל , 8/5/2024 |
10 מעולה
|
משהו קטן אבל...
לא היו מים חמים במקלחת בבוקר |
אלעזר , 14/1/2022 |
10 מעולה
|
הכל היה יפה המיטות לילדים ספה נפתחת טיפה מאכזב הטלויזיות הכל שלג מיושן מאוד |
ולד , 22/12/2017 |
9.14 מצויין
|
|
דודו , 2/9/2017 |
6.28 טוב
|
למרות חוות הדעת המצוינות ששמענו על המלון התאכזבנו מאוד מהאוכל...אין לי ספק שלא נחזור לשם |
אביה ויוסי , 28/4/2017 |
10 מעולה
|
אחלה מלון |
נואל , 31/7/2016 |
10 מעולה
|
מדהים. פשוט מושלם. |
ELLA , 11/3/2016 |
8.57 מצויין
|
בשפת הבריכה של המלון יש ריח לא נעים של זבל ואשפה. לא ניתן לשבת לאכול בבר הבריכה עקב הריח הנוראי מה שאלץ אותנו ללכת לבריכות הפאלאס. כן השירות של עובדי הבר בבריכה בבוטיק מתחת לכל ביקורת הם מבקשים לפנות את האוכל בסיום הארוחה כאשר לא נתקלנו בהתנהגות זו בבריכות הפאלאס, שירות לא אדיב ולא מנומס כאשר יתר עובדי המלון היו שירותיים מאוד כן הבריכה אינה מוצלת כלל מה שמקשה לשהות שם עם ילדים. מעבר לכך אני רואה לנכון לציין את עובדי השירות והתחזוקה האדיבים שמגיעים בכל עת לכל תקלה |
שני , 6/9/2015 |
7.71 טוב מאוד
|
בהחלט מלון מעולה ויקר, האוכל צריך להיות ברמה הרבה יותר גבוהה למחיר ששילמנו |
קטרינה , 9/7/2015 |
10 מעולה
|
מלון מדהים, מיקום מדהים, חוף מדהים, אוכל מדהים , אך מה שהכי מדהים ויגרום לי לחזור פעם אחר פעם זה היחס של הצוות בראשות אנה מנהלת הקבלה. היא רמה בפני עצמה, אנושית ומאוד, ובכלל ביקרתי בכל כך הרבה מקומות לא חוויתי חוויה דומה ויחס דומה בשום מקום אחר בעולם. כמו שיש בעולם הספורט מונח שקוראים לו גנבת השנה ביחס לספורטאים מצטיינים, כך אני חושב שיש גנבות ביחס לעובדים מצטיינים. אנה מנהלת הקבלה היא רמה אחת מעל כל דבר אחר שהכרתי. |
בילי , 26/5/2015 |
6.28 טוב
|
מיזוג האויר לא היה מספיק ובאו פעמיים כדי לכוון אותו כולל הוצאת המסנן ושטיפתו מאחר שהיה סתום לגמרי ולא טופל לפני הגעתנו. לא היו פחי זבל בחדר והכיסא היה שבור. היה ממש חול על הרצפה בהגעתנו ורק אז באו לנקות. הפנקייקים והוופלים בחדר אוכל היו מלאי שמן וממש שרופים. חוץ מזה ארוחת הבוקר היתה טובה ומגוונת. הצוות בקבלה מאד השתדל לעזור לנו. |
לני , 30/4/2015 |
|